Aktuaalset
 
Avaleht
Rae vallast
Avalik foorum
Avalik foorum ID
Kasulikud lingid
Dokumendid
Saada kiri foorumi pidajale


Rae valla virtuaaltuur


Avalik foorum: vastused teemale
Lisa uus teema
Teema: Bussiliiklus Tallinnaga.
Teemat alustas:
Valdur 23. jaanuaril 2021 kell 16:43:27
Selgub,et Rae vald saab olema koos teistega tehnikaülikooli partner. Valdavaks teemaks liikuvuse uuring. Räägitakse siin isesõitvate busside kasutamise võimalikkuse uurimisest ja üsna avalikult, et tellime busside ehitamist vanadestelektriautodest. Ei räägita kuidas. Siin tuleb silm lahti hoida, sest teadaolevalt tegeleb selles valdkonnas firma, millest väidetavalt poolt omab staa¸ikas reformar Rõivas. ( volikogu liige R. Uukkivi artikkel)
Küsiks,kas volikogu ikka elab reaalajas!? Trammi liini toomine Jürisse on oluliselt reaalsem. Või veel parem, lihtsalt tihendada bussiliiklust ära jääva kommertsliinide arvelt.
 
Kommenteeri seda teemat
Vastus: Bussiliiklus Tallinnaga.
Vastas:
jne. 23. jaanuaril 2021 kell 17:40:56
Valdur - sa ei teagi siis uudist, et uue sõiduplaanid bussidele on juba väljas ja 1.veebr,21, kommertsliine enam pole , nende asemel on ka AVALIKUD LIINID. Vaata peatus.ee - seal on küll parem vaadata vana plaani järgi, sest uus IT alane lahendus on jama ja nutitelefonis õudus , eriti õues otsides - uues võib juhtuda, et antakse nt. Peetrisse või Jürisse tulek ka lennukilt ja põhiline on tingmärkide tohutu.

Rae valla suurimal planeeringu ajastul, alguses, olles põhikohaga vallamajas oma ametiruumis, viitasin pidevalt - et on vaja tõmmata diagonaalid , kus üldse ühistransport saaks liikuda normatiivse suunise järgi. Siis oli naer, teed tehti nagu metsarajad, nüüd tuleb mõnes kohas kilomeetreid läbida, enne kui bussile saad.
Isegi ei suudetud koostasin eskiisi ja selgituse , et Järvekülast otse saaks Viljandi mnt. Selle üle ka naerdi, tänaseks on näha , milline on olukord. Edgari poolt Ülemiste sõlme ehitamist irvitati valmimisel ja see on hoidnud ära katastroofi, kuid edasiareng puudub.
Nüüd tahetakse Peetrisse trammi, isesõitvaid jne. Majanduskomisjonis käsitletud teemas oli, et katsetamine toimub iseliikuvatel viimasel programmiaastal, ja mingi hind 60000.- .Küsimusele, mitu ühikut või viimasest aastast kalendrikuud katsetus kestab, sellele vastust ei tulnud. Mis maksab 60000.- sellestki selgust eriti ei saanud, kas ainult TTÜ laenatavatelt 2-l uuel bussil või Rae vallapoolt ka lisaks 2 vanadel reformidel uue pealisega.
Eks me näe. Võib olla Tartu jõuab ette , seal ka mingi taoline programm innovatsiooniline, Ahhaaa moodi.
Tartus on omad reformi naljad - raudtee üles(linnas mingi kaubaveo oma) ja trammitee asemele, kuigi oleks võinud sinna laiarööpalise trammi panna , mis võinuks kihutada Tartust Jõgevani või Valgasse.
Meil lammutatakse, planeeritakse valesti ja uuesti lammutatakse ning planeeritakse valesti.
Siin võib tuua ka Tallinna näite, kus keegi idioodi mõtte käis - Sadamast tramm Rävala pst. kaudu , milleks(mingid mõttetud kruttimised Gonsioris , pöörangud- ainult Viru keskuse jaoks, turistide hooaeg on meil 4,5 kuud)? Sadamast tramm Liivalaia tänaval sirgelt ja pöörang ka Lennujaama ning edasi otse 4 ministeeriumi juurest mööda , Kristiinesse. See lahendaks Haiglate, hotellide, koolid, lasteaiad ja kõikidele bussidele erisuundades ümberistumise , ärajääksid trammiliine kalliks tegevad pöörangud, kasutus oleks sisukas ja Muusikaakadeemia juurde oleks Tatari nurgalt samuti vaid 300 m jala.(mõte oli ju piirata muid sõidukeid ja anda ühistranspordile kiire liikumine)

statistika