Aktuaalset
 
Avaleht
Rae vallast
Avalik foorum
Avalik foorum ID
Kasulikud lingid
Dokumendid
Saada kiri foorumi pidajale


Rae valla virtuaaltuur


Avalik foorum: vastused teemale
Lisa uus teema
Teema: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile
Teemat alustas:
Voogav 15. mail 2020 kell 22:27:05
https://www.err.ee/1090485/maa...

Millisel viisil püütakse pappi saada ja blondiine luua :
1.täna meedias, raadios tuli välja - esimene tahe oli 45 min tunnist teha 25 min, siis sai PPA jala ette aga järgnevalt tehti ettepanek- lühendame 10 min. sõidutundi.
2.järgmisena narr põhjendus - eksamineerija jõuab hinnata küll....Kohutav, tähtis pole, et eksamineerija jõuab vaid- oskus millega väljub. Plaaniliselt soovitakse ametnike poolt suvepuhkusi kasuatamata saata igakuiselt 850-1100 uut, teele A ja B lubadega.
*** Mis siis kui need 3000 saavad 1,5 kuud hiljem oma load ja normaal tunni kestvusega?!
Mõni aeg tagasi, peeretati just- et tunde on vähe ja tuleb luua võimalusi suurendada mahtu ja kes võiksid juhendajad olla.

Maanteedeameti segast käitumist iseloomustavad ilmselt teatud kujud,kes seal palgal.
Suurimad möödaminekud on ühe pugejalik käitumine omalajal mobiiltelefonide kasutamise osas(....vaatame, las võetakse keelav seadus harjumiseks....) ja politseist lahkudes pensionile, unustas üldse oma ütluse. Nüüd oleme kuulnud meedias ohkimist, kuidas inimesed ei tea, et roolis ei kasutata ja õnnetused....

Järgmisena, jalgratturitele liigsete õiguste andmine, milline toonud piisavalt õnnetusi. Lisaks on segadus õigustega kõnniteel ja kergteel. Jalakäijad asuvad alevikes tavaliselt kõnniteel, kuid ratturile on antud sama õigus tänavat ületada ja kergteede piirkonnas pole pandud keeldu maanteel sõitmisele(väljaarvatud grupisõit-treening), kusjuures ratturid sõidavad maanteedel ja kergteelt jalakäijate kohas ratturi õigusega võiks siis pööret tegevale ratturile teine rattur(läbi sõita) ...?
Nüüd on sellesse sousti liidetud aina igasuguseid liikureid , tundub- et jalakäijatel automaatselt kohta pole.....
LS järgi tuleb veelgi huvitavam fakt välja, et jalgsi võiks samuti sõiduteele märgitud jalgratta või kergtee?! , jalutada ....
Misasi on kergtee - otseselt sellist definitsiooni polegi LS
Lugege LS läbi ja vaadake - mitmes kohas ja palju kordi viidatakse jalakäijatele, ratturitele ja siis lisaks muudele junnkärudele, mida soovitakse käsitleda ehk arusaamatuste loomine võrreldes kunagise lihtsa Ratturi ABC ,Jalakäija ABC ning Liikluseeskiri ,millisele oli alati lisatud eraldi väljaantav Kommenteeriv kogu.
Kui EV ajal on vahetunud ilmselt 3000 politseinikku, +täna ühe mütsi all olev piirivalve .... teadmata arv. Lisame siia kpajp- kohtunikud, pr., adv., jur. ja üks p ..... (jääb üle ?:)). Need on kõik tõlgendajad.
Maanteedeametis ja nende hooldusinseneridel piirkondade lõikes, alati ei adu - mis ja milleks.
Saan selle kohta lisada ühel päeval näite, ükskõiksus!(kiri vastusena).
Seniks toome näite Jüris, kus Grossi kpl. juures Aruküla teel nii Tiigi tn. suunalt kui vastupidisel , mõlemal juhul kasutab LIINIBUSS seda teed ja poe parklasse sõit või väljasõit - tee pole nähtav ja ohtlik. Et see lõik on reguleerimata keelavate Peatumine-Parkimine, L-märkidega, näitab peakuju....
COOP juures sai Aruküla teel olukord lahendatud mõne päeva jooksul peale tollast peadirektorit kurssi viies, kes varsti sealsest ametist lahkus ja jättis viisakalt antud ameti kommenteerimata.
Milline on siis riigi statuutides suhtumine - .... teate, saatke meile e-postiga .... nagu teema alustuses , töötaksid selles ametis juhuslikultj-load saanud või tölplased?(loe: meie oleme head lapsed, vaatame, saades palka ja me ei näe sõites autoga ühtki viga ja esildise tegemise vajadust...) . Selliseid võib ju nimetada eestikeeles selgrootuteks, kuidagi palju on neid ühiskonnas. Mõni ametikoht on aga seotud vägagi inimeludega ja väga täpseid analüüse ei näe kuskil- EV , Liikluse =0 peaks olema 1993.a. (siis hakkas lisanduma hulgi sõidukeid) ja tabelis peaks olema kategoriseeritud juhtide vanus, kategooriad, joobes,raudtee ületused, ratturid, jalakäijad, tsiklid jm. juhiluba mittevajavad kuid kergteel-jalakäijatega segamini lubatu, tehnika.Samuti mitu ühikut aastas oli busside,raske, kergsõidukite juurdekasv. 1993.a. = 0 , peaks olema ENSV IME perioodi keskmine samades numbrites. Seda tabelit ei peaks otsima ja ise liitma ning lahutama - meil on e-riik üle 20 aasta ja tublid ametnikud ?!
Veel lugege LS - püüdke lahendada mõistatused: sõidutuled, lähituled, parktuled,ääretuled, kaugtuled , udutuled ... jne.
neid liike on külvatud aga lahendused segased- sõidutuledega võib sõita valgel ajal ja ei pea põlema ääretuled ega numbrituled nähtavuse korral(milline on valge aeg Eestis - möödunud talvel sadas üle 6 kuu järjest vihma või mõni aasta tagasi,kui keset talvepäeva tuiskas(ka valge aega ja lausa valge oli) ja lisaks võib sõita valgustatud alal....
Eelpool kirjeldusel ei sätesta LS , et tagatuled peavad põlema ja nii ongi nüüd mindud libeda kubeme taktikale - iga 5-s sõiduk ja ka veokid , liinibussid , tsiklid - tagatuled enam ei põle ühelgi ajal. Ametites on loodud tatikalik tapmiskultuur , milline süveneb . Lisame siinkohal- et sõidutulede sisselülitamisel ei põle haagisel tuled. Osa võib olla on ühendanud udutuled sõidutuledeks ja keegi ei saa enam aru ,mis toimub. Samas on tarkpead mõelnud välja otsuse - ülevaatust ei saa läbida kui juhipoolne aknaklaas pole avatav - no elektroonika võib ju ülesöelda ja milline on sellest turvaoht - seda ju pole.
Mis on siis ääretuled (park?)- selline nimetus pigem viitab normaalsuse juures,et tegemist on bussidel,veokitel,trammidel jne. kogu pikkuse osas ja s/a oleksid nagu dubleerivad suunatuled.
Lugege kokku LS kõik punktid mis puudutavad tuledemängu ja vaadake , kas päev läheb enne looja....
Mõistetes neid ei leia ja ei leia ka täiendatud seaduses - misasi on siis akuga tõukeratas-. -jalgratas jne.
Liikluseeskiri peab olema ju väga selge ja konkreetne, võimalikult lühike. Ja jõuame algusesse - teeme tunnid lühemaks ja laseme saasta liiklusesse?
Kehtiv seadus
https://www.riigiteataja.ee/ak...

*** parim näide mõistetest : numbrituli- on tuli , mis valgustab taganumbrit
p.s. see selgitus on autojuhiks õppimisel, kooliõpiku sisuks- mitte LS
muidu võiks panna- registr.nr. definitsiooni samuti - asub ees või taga ja valgustatud või valgustamata kujul:), irw:)
 
Kommenteeri seda teemat
Vastus: Maanteedeamet panustab järjekordselt kvantiteedile ja kütuse hindadest
Vastas:
kevadiselt 16. mail 2020 kell 22:29:33
Lubatud dokument , igaüks võib arvamuse kujundada ise

http://www.raekodanik.ee/downl...

nagu "tikutopsidest" laotud ringid , milliste segipaisatud kivid paiskunud tee põhiosale, lõhuvad s/a rehve (korraldaja amet nimetab seda liikluse rahustamiseks ?) ja põhiline on- pidevalt on tööd nende ringide korrastamisel ....
-----------------------
Kütuse hinnad- kui vaht, vaht, vaht tõde oleks, poleks see kütus kallim :) ja nii võiski tõdeda- et Lätti ei pea sõitma, võib sõita ka Keila - kus oli päeval juba 95 hind 1.11.... ja miinus(-) püsikliendi soodustus 5 senti liitrilt teatud teistel operaatoritel
statistika