Aktuaalset
 
Avaleht
Rae vallast
Avalik foorum
Kasulikud lingid
Dokumendid
Saada kiri foorumi pidajale


Rae valla virtuaaltuur


Avalik foorum: vastused teemale
Lisa uus teema
Teema: Raudtee
Teemat alustas:
elo 17. aprillil 2014 kell 16:54:10
OLE , huvitav et Tamo Vahemetsa kommentaare pole kuskil olnud ? aga eks vaadake inforegistrist , võib olla ei tegelegi enam OLE asjus vaid muu .....

http://epl.delfi.ee/news/eesti...

Väikse riigi kohta on need juhtumid liiga karmid , olgu või 1 aastas - siis on nii OLE ja Raudtee inspektsioon - tegevus olnud =0

Raudtee inspektsiooni ajal kaotati erinevaid nõudeid :
1. kaotati palju helisignaaliga- kelladega, ületused
2. asendati valge plinkiva tulega
3. ei ole kohustus või ei täideta enam rongidele - pro¸ektoriga sõitmine
4. rongid ei anna enam jaama läbides või ületuskohtadel - signaali
5. tõkkepuud kaotati
Arvestades - et Eestis on väga palju tiheda rongiliiklusega kohti, ja sageli üle kahe raudtee rööpapaari....

Meie Tuulevälja on samasugune koht kui Raasiku, Kulli jääb kahe valla piirile. Ja Tartu poole on veel palju ülesõite, kõige koormatum raudteelõik. Vaadates pidevalt õnnetusi põhjustanud Kloogaranna-Paldiski... aga õppetunde ? saferil nagu pole , küll tegeleb ta paljude muude küsimustega. Samas tekib küsimus , milleks ta siis on ? Ei saa märkimata jätta, et tasahilju toimus suur meenete jagamine kui Ken-M. Vaher pukki sai , jagas T. V. pidulikul oma üritusel OLE nimelisi auhindu politseile- tänusid , mida minister üle andis. Tundus pisut imelik - kui äriühingud hakkavad hulgi autasustama selle eest , milliseks ongi riigiamet loodud.
Seekordne rongiõnnetus , näitab , et targutajad vabariigis - kes eelpool toodud punktides on lasknud muudatustel toimida, on paraku EV aeg toonud palju õnnetusi. Nüüd lisanduvad vaiksed rongid ja on juba olnud ka perroonil nö. ootajaga õnnetus... Seega , loetakse ministeeriumites tummade piltnike pildistatud raha aga turvalisus on läinud allamäge liikluses. Ka tänane ETV saates lehti refereerinu ei kujuta tegelikku pilti - seega on inimesed ohtudest kaugenenud ja tegelikkuses pole enam vaja ennetustööd , vaid kontaktset õpet , karistamiste asemel kontaktset suhtlust ja siis otsuseid - see on ennetus ja arusaadavus, meil on aga mindud teist teed ja siin on tulemused.

Kes olid need mehed , kes Eestis lasksid eemaldada tõkkepuud ? Äkki OLE võtab nad nüüd sappa ja viib nad igapäev 12 tunniks - päevane aeg , tasuta liiklust jälgima ja rahustama nagu politsei ütleb :), ..... See oleks neile kohustus seal seista , siis teavad - et pole vaja pubekatena lollusi väljamõelda ......
siin pole muud õelda, kellakeerajate ja ¨a¨lõki -õllejänuste tõusikute liivakast, elementaarset ohutust ei tunne. Siin võib veel mainida Tamulal juhtunut.... , Saaremaal.... jne. Need juhused kõik teadlikud rikkumised, ohtlikkuse loomine.
Inimestest on kahju.
 
Kommenteeri seda teemat
Vastus: Raudtee
Vastas:
laptop 23. aprillil 2014 kell 23:51:23
http://arvamus.postimees.ee/27...

Uus analüütikuke on tulnud välja loeteluga, kui kalliks võib ajada ületuskoha ja mõttetult , aga kuhu kadusid korralikud sireenid, tõkkepuud jm. varem kehtinud nõuded , paraku ei analüüsi. Tal jääb vaid nimetamata - ehitaks aia ka , sest jalakäijad astuvad ning loomad jooksevad ette.

Küll aga pole artikkleid lugedes , pööratud tähelepanu - rongikiiruste tõustes (varsti 200 km/h), peaks olema liikuvad esemed stoperdatud(lastekärud) ja reisijal ohutusrihm

Peaasi, et meil tuleb aga analüütikuid jurde , kes vaid arvutis on harjunud kõiki asju tegema ....:) irw

Siinkohal võik ka Vane seisukohti tuletada meelde - mob. tel. rääkimise keelu seadus tuli, nimetas - vajalik on ülemineku aeg ja tänaseks on see seadus pehmenenud , uurista või nina telefoniga ...; hiljutine - Õuealasid ei peaks suurendama .....märkidega; Paneme üles tummad piltnikud kiiruste piiramiseks, eurorahdega rekitud teedel hoopis kiirus väheneb , kusjuures piltnike ei planeerita rekkimise rahasse(kellele on mäng kasulik); Viimane viitamine - kiiruse suurendamist võiks lubada ka talvisel ajal....
Huvitav on , et kommun. min. haldusalasse kuulub nii maanteede kui raudteeamet aga ristumisel ristmiku alal on käsitlus erinev (siin hoitakse sotsialismi aegset - oli erinevad ministeeriumid raudtee ja maanteede min.)
Raudteel õnnetustes on kindel süüdlane riik, analüüsimata või analüüsides
Vastus: Raudtee
Vastas:
laptop 23. aprillil 2014 kell 23:51:23
http://arvamus.postimees.ee/27...

Uus analüütikuke on tulnud välja loeteluga, kui kalliks võib ajada ületuskoha ja mõttetult , aga kuhu kadusid korralikud sireenid, tõkkepuud jm. varem kehtinud nõuded , paraku ei analüüsi. Tal jääb vaid nimetamata - ehitaks aia ka , sest jalakäijad astuvad ning loomad jooksevad ette.

Küll aga pole artikkleid lugedes , pööratud tähelepanu - rongikiiruste tõustes (varsti 200 km/h), peaks olema liikuvad esemed stoperdatud(lastekärud) ja reisijal ohutusrihm

Peaasi, et meil tuleb aga analüütikuid jurde , kes vaid arvutis on harjunud kõiki asju tegema ....:) irw

Siinkohal võik ka Vane seisukohti tuletada meelde - mob. tel. rääkimise keelu seadus tuli, nimetas - vajalik on ülemineku aeg ja tänaseks on see seadus pehmenenud , uurista või nina telefoniga ...; hiljutine - Õuealasid ei peaks suurendama .....märkidega; Paneme üles tummad piltnikud kiiruste piiramiseks, eurorahdega rekitud teedel hoopis kiirus väheneb , kusjuures piltnike ei planeerita rekkimise rahasse(kellele on mäng kasulik); Viimane viitamine - kiiruse suurendamist võiks lubada ka talvisel ajal....
Huvitav on , et kommun. min. haldusalasse kuulub nii maanteede kui raudteeamet aga ristumisel ristmiku alal on käsitlus erinev (siin hoitakse sotsialismi aegset - oli erinevad ministeeriumid raudtee ja maanteede min.)
Raudteel õnnetustes on kindel süüdlane riik, analüüsimata või analüüsides
Vastus: Raudtee
Vastas:
ahar 02. mail 2014 kell 00:43:42
http://www.kesknadal.ee/uudise...
raha on ja raha pole ?
Vastus: Raudtee
Vastas:
tko 02. mail 2014 kell 00:51:35
Vastus: Raudtee
Vastas:
Raiso 21. veebruaril 2018 kell 00:22:28
Tänane juhtum paneb mõtlema, kui OLE jagas oma auhindasid aga mis on siis vahepeal toimunud ?

https://ole.ee/2018/02/tehnili...

Pressiteade annab mõtlemisainet ja jätame kõrvale hilisema teate meedias, et veokijuht oli tarvitanud alkoholi. Teade ütleb- oli nõuetekohaselt tähistatud ja siinkohal tuleks võrrelda - kas 30 aastat tagasi oli tõkkepuu, valgusfoor lisaks liiklusmärgile ning kas rong on kohustatud andma signaali lähenedes (EV ajal on olnud üks seisukoht, et pole vaja signaali) ja kelle korraldusel on need vajalikud toimingud lõpetatud. Ringvaates öeldi ruttu uudistele - nüüd paigaldatakse seadmed , mida on OLE teinud nendel aastatel ?
Kui panna tähele , pildid tehakse mitteprofessionaalselt - praeguste kaadrite järgi on näha , et tõkkepuuta ja tuledeta, kellata ülesõit on toplettähistuseta
http://www.delfi.ee/news/paeva...
Peale Raasikul toimunud õnnetust aastaid tagasi, öeldi samuti - nüüd vaadatakse kõik ülesõidud üle ja täiendatakse. Harjumaal on kõik raudtee ülesõidud TIHEDA kasutusega.
Sel kellaajal oli täna kuigivõrd päikest ja võis suuna poolest nii rongijuhti pimestada kui ka autojuhti(see pole hilisema teate vabandus; sama võib ka juhtuda ilma promillideta). Tavaliselt mõõdetakse raskete ja ühistranspordi puhul õnnetustes alati mõlema poole joobeastet, huvitav - ühe poole tulemus ilmus koheselt .... Kes on see andmete väljutaja enne selgust - kommunikatsiooni ametnikud tuleks vabastada kõik töölt koos mõne muu ametnikuga ja juurelda Kiirabi teenistust, kui arvestada muid juhuseid nii Toompeal(hiljuti allkirjastamisest) ja PPA -s olnud juhustest andmetega käitumisel.

Vaatame tagasi -
http://www.delfi.ee/news/paeva...
Lugege ja peaks nagu kõik olema korras tänaseks?

https://www.postimees.ee/teema... - teema kustutatud , miks ?



Vastus: Raudtee
Vastas:
lugeja 27. veebruaril 2018 kell 12:54:00
https://www.err.ee/686142/liik...

Raudteel uus õnnetus eile ja ilmselt on tegemist Kasemetsa raudtee ülesõiduga , milline samuti tiheda liiklusega kohas(Saku-Traani(Tõdva)) ja vähese turvalisusega
Mida siis ikkago on OLE nende aastatega teinud ? Loodud ühing pidi seisma turvalisuse eest raudteel.
Vastus: Raudtee
Vastas:
Ernst 08. märtsil 2018 kell 18:52:48
https://otse.err.ee/k/etv
Raudteeamet plaanib paigaldada 51 tõkkepuud ja 40 olevat paigaldatud. Küsimus - millal tõkkepuid eemaldati ja kelle korraldusel ?! See justkui toimus Raudtee ohutusfirma ajal(juht Seim ?) , siis amet likvideeriti ja tekkis OLE - mida on see firma teinud ? See pidi otseselt raudtee ohutusega tegelema.
Kuidas Maanteedeamet suhtus nii külmalt? See pidi olema ju kooskõlastatud , sest liikluspiiranguid tellitakse kooskõlastatult

Kus on meie vabariigi tunnustatud ainukese parima liiklusmehe hr. Vane kadunud oma sõnavõttudega(Rakvere Politsei muuseum-huvitoas on ju tema pilt seinal kui EV liikluse suurim korraldaja aegadel)
Vastus: Raudtee
Vastas:
Heigo 08. märtsil 2018 kell 18:58:28
Hr. Vane räägib iga päev Vikerraadios kella viie paiku õhtul.
Ehk peale ajalehtede on olemas ka raadio
Vastus: Raudtee
Vastas:
Heigole 09. märtsil 2018 kell 00:39:03
jah , Heigo , räägib - mis juhtus aga mitte ennetusest. Kui sa teemat lugesid ja Rakveres politse huvikeskuses on pandud liiklusala politseinikust spetsilaist kui parim vabariigi täht seinale , siis Vikerraadios nimetatakse seda ajakirjaniku tööks ja mitte politsei pensionil oleva Maanteeameti ametniku ennetustööks. Loe Kuulutaja lehest , mõni aasta tagasi , tema esinemist seal huvikeskuses ja ma pidin saama rabanduse. Kahjuks sain alles seal teada kuisuur tegija ta on inspektsioonis olnud. Muuseas -rattateede ohtlikud eesõigused ületuskohtadel tõid kaasa küllalt raskeid juhtumeid ja siinkohal oli ka vaikus...
Kui üldse keegi on inspektsioonis tegijad olnud , siis mitte tema.
Üks tegija on meie küla mees - Vello Kaldmäe ja kes tegi liiklusohutustööd+huviringe liiklusohutuseks ning töötas välja ka mitmed programmid politseitööle. Tema on tegija ja Hellat ja Enn ja mitmed teised, ....
Vastus: Raudtee
Vastas:
Heigo 09. märtsil 2018 kell 14:03:00
Vello ees müts maha!
Kuid Vane oli RAIs täpselt samasugune rääkija kui Kirill Twitter.
Hea soravalt jutuga
Vastus: Raudtee
Vastas:
Sven 09. märtsil 2018 kell 22:28:29
Ei olnud , Kirill Teiter oli RAI kommunikatsiooni nö. edastaja telefonil , Ivo Pilve oli ajalehes kirjutaja(vöötrada jms.) ja Rõõmussaar ning Rätsnik olid põhisündmuste edastajad raadios. Mina viisin liiklustekstid hommikul kella 5-6 vahel ER saadete stuudiosse
Vastus: Raudtee
Vastas:
Sven 09. märtsil 2018 kell 22:28:29
Ei olnud , Kirill Teiter oli RAI kommunikatsiooni nö. edastaja telefonil , Ivo Pilve oli ajalehes kirjutaja(vöötrada jms.) ja Rõõmussaar ning Rätsnik olid põhisündmuste edastajad raadios. Mina viisin liiklustekstid hommikul kella 5-6 vahel ER saadete stuudiosse
Vastus: Raudtee
Vastas:
mott 21. märtsil 2018 kell 18:45:49
https://www.ohtuleht.ee/866153...

Uus juhtum ja jällegi puudub tõkkepuu ! Kuhu omaaegne tõkkepuu kadus. Kuna filmijad teevad nüüd väga kitsaid lindistusi, tundub pildil olema päikesetõusu poolt raudtee ülesõidul tulede vähene nähtavus. Mida panna tähele , Ülesõitu meeldetuletav - üle mitmepaarilise raudtee, märk on paigaldatud nagu enamusjuhtudel=hea et mitte esimesele rööpapaarile
statistika